Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών με το Construct 2

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισάγει τους εκπαιδευόμενους στις βασικές αρχές της πλατφόρμας δημιουργίας παιχνιδιών Construct 2 (Game Development with Construct 2).

Εκπαιδευτικοί στόχοι

  • Εκμάθηση στις μονάδες μέτρησης διαφόρων τιμών του έργου, τους τύπους έργων και πως δοκιμάζουμε, εξάγουμε και δημοσιεύουμε ένα έργο.
  • Εκμάθηση στο πως δημιουργούμε ομάδα συμβάντων και πως αντιστρέφουμε μία συνθήκη (condition).
  • Εκμάθηση του πως γίνεται να φαίνεται καθώς παίζουμε εκτός από το τρέχον σκορ και το μέγιστο σκορ που έχει επιτευχθεί.

Ομάδα στόχος

  • Ο «Σχεδιασμός Ψηφιακών Παιχνιδιών με το Construct 2.0» παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και εφόδια σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, προκειμένου ο εκπαιδευτικός, ο γονιός ή οποιοσδήποτε ασχολείται το σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών να εκπαιδευτεί βήμα προς βήμα και να έχει υλικό έτοιμο να το χρησιμοποιήσει και να το επεκτείνει.

    Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλλουν:

    • Οποιασδήποτε ενδιαφερόμενος απόφοιτος τουλάχιστον Β θμιας εκπαίδευσης.
    • Ιδανικό σεμινάριο για εκπαιδευτές που θέλουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό στους μαθητές τους με τη φιλοσοφία βήμα προς βήμα καθοδήγησης του εκπαιδευομένου με εγχειρίδια χρήσης, βιντεομαθήματα, ασκήσεις και δεκάδες ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης.

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και όροι συμμετοχής

  • Τουλάχιστον Απολυτήριο Β’ θμιας Εκπαίδευσης
  • Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών
  • Πρόσβαση στο διαδίκτυο
  • Κατοχή προσωπικού e-mail

Η χρονική διάρκεια του προγράμματος εξειδικευμένης επιμόρφωσης είναι τέσσερις (4) μήνες (ή 16 εβδομάδες) για της 8 διαθέσιμες ενότητες, ενώ ο απαιτούμενος χρόνος ενασχόλησης ορίζεται στις 300 ώρες και αντιστοιχεί σε 25,00 βαθμούς ECVET.

Η οργάνωση της δομής της εξ αποστάσεως εξειδικευμένης επιμόρφωσης βασίζεται σε 8 συνολικά θεματικές ενότητες. Κάθε θεματική ενότητα, η οποία περιλαμβάνει συγκεκριμένες διδακτικές υποενότητες, αξιολογείται αυτοτελώς ως προς τις αποκτηθείσες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες.

Ο προσδιορισμένος χρόνος απαιτούμενος χρόνος σε ώρες αποσκοπεί στη διευκόλυνση των εκπαιδευομένων σχετικά με τον υπολογισμό του χρόνου ενασχόλησής τους με το εν λόγω πρόγραμμα εξειδικευμένης επιμόρφωσης. Αποτελεί δε τον ελάχιστο απαιτούμενο χρόνο ενασχόλησης, ο οποίος εκτιμάται περίπου το ελάχιστο σε 14 εβδομαδιαίες ώρες.

Μέθοδος εκπαίδευσης: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Γλώσσα Υλοποίησης Προγραμμάτων: Ελληνική

Διαδικασίες παρακολούθησης:

  • Παρουσίαση του εκπαιδευτικού περιεχομένου
  • Παραδείγματα
  • Βιντεομαθήματα
  • Μελέτες περιπτώσεων
  • Παραδείγματα αυτοαξιολόγησης
  • Πρόσθετη βιβλιογραφία

Τρόπος διεξαγωγής προγράμματος: Η διδασκαλία διεξάγεται μέσω του διαδικτύου, προσφέροντας δυνατότητα μελέτης ανεξαρτήτως περιοριστικών παραγόντων. Κατά την εξέλιξη κάθε θεματικής ενότητας αναρτώνται οι απαραίτητες για την ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας ανακοινώσεις:

  • Χρονοδιάγραμμα υποβολής των εργασιών: περιλαμβάνει τις ημερομηνίες διάθεσης των ενοτήτων και τις προθεσμίες υποβολής των αντίστοιχων ηλεκτρονικών τεστ.
  • Οδηγός μελέτης: στοχεύει στην ανά διδακτική ενότητα οργάνωση της μελέτης του εκπαιδευόμενου.
  • Εκπαιδευτικό υλικό: το υλικό προς μελέτη του προγράμματος διατίθεται ανά διδακτική ενότητα, μέσω ειδικά διαμορφωμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης. Το εν λόγω υλικό είναι διαθέσιμο σε μορφή διαδικτυακής παρουσίασης, σημειώσεων και βιντεομαθημάτων. Επιπροσθέτως σε κάθε διδακτική ενότητα προτείνονται προς μελέτη επιπλέον άρθρα ή/και βιβλία.
  • Εκπαιδευτική, τεχνική και διοικητική υποστήριξη: ο εκπαιδευόμενος, για την άμεση επίλυση αποριών σχετιζόμενων με τις διδακτικές ενότητες/υποενότητες, τα τεστ αξιολόγησης και την εργασία τελικής αξιολόγησης, μπορεί να απευθύνεται ηλεκτρονικά στον εκπαιδευτή του. Επίσης ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί στην τεχνική και διοικητική υποστήριξη του προγράμματος, ανάλογα με τη φύση του ζητήματος που τον απασχολεί.
  • Ενδιάμεση αξιολόγηση: με την ολοκλήρωση της μελέτης της κάθε διδακτικής ενότητας ο εκπαιδευόμενος καλείται να υποβάλει ηλεκτρονικό τεστ αξιολόγησης το οποίο περιλαμβάνεις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστού/λάθους, αντιστοίχισης και συμπλήρωσης κενού.
  • Τελική εργασία: διατίθεται κατά την ολοκλήρωση της θεματικής και αφορά το σύνολο της διδακτέας ύλης. Πρόκειται για ηλεκτρονικό τεστ αξιολόγησης το οποίο περιλαμβάνεις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστού/λάθους, αντιστοίχησης και συμπλήρωσης κενού.
  • Ολοκλήρωση προγράμματος: Η επιτυχής ολοκλήρωση των οκτώ (8) διδακτικών ενοτήτων οδηγεί στη χορήγηση Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης (25,00 ECVETή Βεβαίωση Παρακολούθησης σε περίπτωση που δε συμμετάσχει στις εξετάσεις ή δεν κρίθηκε επιτυχής η συνολική εξέτασή του, όπως αυτή ορίζεται εν συνεχεία.

Διασφάλιση ποιότητα εκπαίδευσης:

  • Δειγματοληπτικός έλεγχος ταυτοποίησης στοιχείων: με την ολοκλήρωση του προγράμματος εξειδικευμένης επιμόρφωσης εξουσιοδοτημένο στέλεχος του Κ.Ε.Δι.Β.Μ. του ΤΕΙ ΚΜ επικοινωνεί τηλεφωνικώς με τυχαίο δείγμα εκπαιδευόμενων, προκειμένου να διαπιστωθεί:
  • αν συμμετείχαν στις εκπαιδευτικές διαδικασίες του προγράμματος,
  • αν αντιμετώπισαν προβλήματα σε σχέση με το εκπαιδευτικό υλικό,
  • η ποιότητα της επικοινωνία με τον ορισμένο εκπαιδευτή τους και
  • η γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία.

Σε περίπτωση μη συμμετοχής του εκπαιδευόμενου στη διαδικασία δειγματοληπτικού ελέγχου ταυτοποίησης, εφόσον κληθεί, ή μη ταυτοποίησής του κατά τη διεξαγωγή της, δε χορηγείται το σχετικό πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης αλλά ούτε και η βεβαίωση παρακολούθησης, ακόμα και στην περίπτωση που έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία.

  • Δειγματοληπτικός έλεγχος ταυτοποίησης εγγράφων: κατά την έναρξη του προγράμματος πραγματοποιείται δειγματοληπτικός έλεγχος εγγράφων από τη γραμματεία του. Ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να είναι σε θέση να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία πιστοποιούν τα στοιχεία που έχει δηλώσει στην αίτηση συμμετοχής. Σε περίπτωση μη συμμετοχής του εκπαιδευόμενου στη εν λόγω διαδικασία, εφόσον κληθεί, ή μη ύπαρξης των δικαιολογητικών αυτών, δε χορηγείται το σχετικό πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης, αλλά ούτε και η βεβαίωση παρακολούθησης, ακόμα και αν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Πληρωμή διδάκτρων: συγκεκριμένα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να μην έχει οικονομικής φύσεως εκκρεμότητες με το Κ.Ε.Δι.Βι.Μ. του ΤΕΙ ΚΜ. Σε περίπτωση που υπάρχουν τέτοιες, το σχετικό πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης ή η βεβαίωση παρακολούθησης διατηρείται στο αρχείο της γραμματείας, μέχρι τη διευθέτηση της οικονομική εκκρεμότητας.
  • Αξιολόγησης του προγράμματος: ο εκπαιδευόμενος, με το πέρας του προγράμματος, προαιρετικά και ανώνυμα δύναται να αξιολογήσει το ίδιο το πρόγραμμα, τον/τους εκπαιδευτή/ές, την τεχνική υποδομή και τις διοικητικές υπηρεσίες. Στόχος της εν λόγω αξιολόγησης είναι η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα στην διενέργεια της μαθησιακής διαδικασίας ώστε να διορθωθούν τυχόν προβλήματα.

Διδακτική Ενότητα 1: Εισαγωγή (30 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 2: "Create a moving platform" και "I see you" (40 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 3: "Animated girl" και "I can walk, I can run" (40 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 4: "Carefree bird" (30 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 5: "My Mario" (40 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 6: "The killer" (40 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 7: "Love is a dangerous game" (40 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 8: "Monsters hunter" (40 ώρες)

Διδακτική Ενότητα 1: την 1η Ενότητα γίνεται μια πρώτη παρουσίαση του Construct 2 και γιατί πρέπει να το επιλέξει κάποιος και υπάρχουν οδηγίες πως να το εγκαταστήσετε. Στο εγχειρίδιο της Ενότητας 1 γίνεται αναλυτική παρουσίαση του περιβάλλοντος και δίνεται μια σύντομη παρουσιάση της δομής ενός έργου. Επίσης θα μάθετε για τις μονάδες μέτρησης διαφόρων τιμών του έργου, τους τύπους έργων και πως δοκιμάζουμε, εξάγουμε και δημοσιεύουμε ένα έργο.

Διδακτική Ενότητα 2: Στην 2η Ενότητα στο εγχειρίδιο γίνεται αναλυτική παρουσιάση ενός έργου και των στοιχείων από τα οποία αποτελείται και επεξηγείται ο επεξεργαστής εικόνων.

Διδακτική Ενότητα 3: Στην 3η Ενότητα στο εγχειρίδιο γίνεται αναλυτική παρουσιάση της γραμμή κινούμενων σχεδίων (animations), των καρέ ενός κινούμενου σχεδίου, επεξηγείται η σημασία και η λειτουργία της επιλογής "επαναφόρτωση αρχείων από πρωτότυπες πηγές" που υπάρχει και στον επεξεργαστή εικόνων και στα κινούμενα σχέδια και θα μάθετε πως δημιουργούμε ομάδα συμβάντων και πως αντιστρέφουμε μία συνθήκη (condition).

Διδακτική Ενότητα 4: Στην 4η Ενότητα στο εγχειρίδιο γίνεται περιγραφή του άξονα Υ που αυξάνει προς τα κάτω και όχι προς τα πάνω όπως ξέρουμε στα μαθηματικά, παρουσιάζεται η διάσταση Ζ του βάθους ώστε να εμφανίζονται όλα τα αντικείμενα στην σκηνή και γίνεται αναφορά στην συνάρτηση random. Επίσης περιγράφεται άλλo ένα plugin το οποίο θα συναντήσετε στην άσκηση.

Διδακτική Ενότητα 5: Στην 5η Ενότητα αναλύονται οι μεταβλητές στιγμιοτύπων και οι παγκόσμιες μεταβλητές και περιγράφονται άλλες 3 συμπεριφορές που συναντάμε συχνά στα παιχνίδια.

Στην άσκηση βλέπουμε σε μικρό απόσπασμα τη λογική του γνωστού παιχνιδιού Mario, όπου ο ήρωας προσπαθεί να καταστρέψει όλα τα ξωτικά μαζεύοντας ταυτόχρονα κέρματα που αυξάνουν το σκορ του και προσπαθώντας να μην πέσει μέσα τα κενά.

Διδακτική Ενότητα 6: Στην 6η Ενότητα παρουσιάζεται η χρήση των σχολίων συμβάντων, περιγράφεται το behavior Jump-thru και η διαφορά του από το behavior Solid.

Στην άσκηση βλέπουμε πως σε ένα παιχνίδι χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά καρέ του ίδιου animation ενός Sprite μπορούμε να φτιάξουμε δέντρο ή βράχους στα οποία στην πορεία αλλάζοντας τα καρέ αλλάζουμε και τη μορφή αν θέλουμε.

Διδακτική Ενότητα 7: Στην 7η Ενότητα στο εγχειρίδιο γίνεται περιγραφή πως μπορεί να προστεθεί μία ακόμα διάταξη στο παιχνίδι, γίνεται αναφορά στη συνθήκη or μεταξύ των συνθηκών ενός συμβάντος και παρουσιάζεται πως μπορεί να προσθέσει κανείς ένα σπάσιμο γραμμής σε μια συμβολοσειρά ενός αντικειμένου Text. Επίσης περιγράφονται επιπλέον plugins και behaviors τα οποία θα συναντήσετε στην άσκηση.

Στην άσκηση βλέπουμε για πρώτη φορά ένα παιχνίδι με 2 διατάξεις,  μία οθόνη μενού όπου δίνονται οδηγίες για το παιχνίδι και μία άλλη με το βασικό παιχνίδι. Επίσης στο παιχνίδι αυτό βλέπουμε πως γίνεται να φαίνεται καθώς παίζουμε εκτός από το τρέχον σκορ και το μέγιστο σκορ που έχει επιτευχθεί.

Διδακτική Ενότητα 8: Στην 8η Ενότητα γίνεται αναφορά στην συνάρτηση distance, αναλύονται τα σημεία εικόνας και πως εισάγουμε νέο και περιγράφεται άλλη 1 συμπεριφορά που συναντάμε συχνά στα παιχνίδια.

Μέχρι τώρα είδαμε τα platformer games, σε αυτή την άσκηση θα δούμε μια νέα κατηγορία παιχνιδιών, τα shooter games. Το Player (διαστημόπλοιο) κινείται στον χώρο προσπαθώντας να βρει και να πυροβολήσει όλα τα Monsters (τέρατα), μέχρι να τους τελειώσουν όλες οι ζωές και να καταστραφούν δημιουργώντας μια έκρηξη.

Σε κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να επιλύει και να υποβάλλει ηλεκτρονικά το αντίστοιχο τεστ, απαντώντας τις ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης, που είναι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ή ερωτήσεις σωστού-λάθους, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον εκπαιδευτή του. Με την ολοκλήρωση κάθε διδακτικών ενοτήτων ανακοινώνεται η βαθμολογία στον εκπαιδευόμενο πριν την προθεσμία υποβολής του τεστ της επόμενης ενότητας. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 100%. Συνολικά, η βαθμολογία κάθε θεματικής ενότητας προκύπτει κατά το 60% από τις ασκήσεις αξιολόγησης και κατά το υπόλοιπο 40% από την τελική εξέταση, η οποία εκπονείται στο τέλος του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος.

Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο εκπαιδευόμενος λάβει σε όλες τις εξετάσεις βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που ο βαθμός, που θα λάβει είναι απορριπτέος (μικρότερος του 5) έχει δικαίωμα εντός μίας εβδομάδας – μετά το πέρας των τελικών εξετάσεων – να εξεταστεί εκ νέου σε όλη την ύλη. Η επαναληπτική εξέταση έχει συντελεστή βαρύτητας 100%. Σε περίπτωση, που ο βαθμός, που θα λάβει και στην επαναληπτική εξέταση είναι απορριπτέος (μικρότερος του 5), τότε χορηγείται στον εκπαιδευόμενο πιστοποιητικό απλής παρακολούθησης του μαθήματος. ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ - ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ Εκτός από την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού απαιτούνται τα εξής: 

Συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στη διαδικασία Δειγματοληπτικού Ελέγχου Ταυτοποίησης. Ο Δειγματοληπτικός Έλεγχος Ταυτοποίησης Εκπαιδευόμενου είναι μια διαδικασία η οποία στοχεύει στη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχομένων εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, εξουσιοδοτημένο στέλεχος του Κέντρο Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του ΚΕΔΙΒΙΜ του Τει Κεντρικής Μακεδονίας, επικοινωνεί τηλεφωνικώς με ένα τυχαίο δείγμα εκπαιδευόμενων, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν συμμετείχαν στις εκπαιδευτικές διαδικασίες του προγράμματος, εάν αντιμετώπισαν προβλήματα σε σχέση με το εκπαιδευτικό υλικό, την επικοινωνία με τον ορισμένο εκπαιδευτή τους, καθώς και με τη γενικότερη μαθησιακή διαδικασία. Σε περίπτωση μη συμμετοχής του εκπαιδευόμενου στη διαδικασία Δειγματοληπτικού Ελέγχου Ταυτοποίησης, εφόσον κληθεί, ή μη ταυτοποίησής του κατά τη διεξαγωγή της, δεν χορηγείται το πιστοποιητικό σπουδών, ακόμα και αν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία. 

Συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στη διαδικασία Δειγματοληπτικού Ελέγχου Εγγράφων. Ο δειγματοληπτικός έλεγχος εγγράφων είναι μια διαδικασία που διασφαλίζει την εγκυρότητα των στοιχείων που έχει δηλώσει ο εκπαιδευόμενος στην αίτηση συμμετοχής του στο Πρόγραμμα και βάσει των οποίων έχει αξιολογηθεί και εγκριθεί η αίτηση συμμετοχής του σε αυτό. Κατά τη διάρκεια ή μετά το πέρας του προγράμματος, πραγματοποιείται δειγματοληπτικός έλεγχος εγγράφων από τη Γραμματεία. Ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να είναι σε θέση να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία πιστοποιούν τα στοιχεία που έχει δηλώσει στην αίτηση συμμετοχής (Αντίγραφο Πτυχίου, Αντίγραφο Απολυτήριου Λυκείου, Βεβαίωση Εργασιακής Εμπειρίας, Γνώση Ξένων Γλωσσών κ.τ.λ.). Σε περίπτωση μη συμμετοχής του εκπαιδευόμενου στη διαδικασία Δειγματοληπτικού Ελέγχου Εγγράφων, εφόσον κληθεί, ή μη ύπαρξης των δικαιολογητικών αυτών, δεν χορηγείται το πιστοποιητικό σπουδών, ακόμα και αν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία. 

Αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων. Ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να μην έχει οικονομικής φύσεως εκκρεμότητες. Σε περίπτωση που υπάρχουν τέτοιες, το πιστοποιητικό σπουδών διατηρείται στο αρχείο της Γραμματείας, μέχρι την ενημέρωση της για τη διευθέτηση της εκκρεμότητας. Προαιρετικά οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να συμμετέχουν: 

Στη διαδικασία αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών και της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων επαγγελματικής επιμόρφωσης και κατάρτισης. 

Στη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτών.

  • Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης (25,0 ECVET)
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης, σε περίπτωση που δε συμμετάσχει στις εξετάσεις ή δε κρίθηκε επιτυχής η συνολική εξέτασή του.
Το συνολικό κόστος φοίτησης στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι 200,00€ ανά εκπαιδευόμενο. Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε τραπεζικό λογαριασμό που έχει οριστεί από τον ΕΛΚΕ του ΤΕΙ ΚΜ και εκδίδεται απόδειξη είσπραξης στα στοιχεία του μετέχοντα. Η καταβολή των διδάκτρων μπορεί να γίνει: Α) άπαξ με την εγγραφή Λοιπές παροχές προγράμματος Το προαναφερόμενο κόστος μειώνεται κατά 10% αν • ο εκπαιδευόμενος είναι άνεργος • είναι άτομο με ειδικές ανάγκες • είναι φοιτητής. Το ποσοστό αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί προσθετικά αλλά μόνο κατά μια κατηγορία. Πρέπει να προσκομισθούν στο ΚΕΔΙΒΙΜ του ΤΕΙ ΚΜ τα αντίστοιχα δικαιολογητικά επικαιροποιημένα κατά την εγγραφή στο πρόγραμμα.
Ο Επιστημονικός και Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο Τσιμπίρης Αλκιβιάδης, Επίκουρος  Καθηγητής του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ ΚΜ, με γνωστικό Αντικείμενο-Ειδικότητα την Εξόρυξη Γνώσης (Data Mining and Analytics), ο οποίος έχει την ευθύνη για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού υλικού, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της ακαδημαϊκής διαδικασίας του  εκπαιδευτικού προγράμματος. Στοιχεία επικοινωνίας Τηλ: 2321049340 Email: atsimpiris@teicm.gr

Οι πληρωμές γίνονται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της  Τράπεζας Πειραιώς με αριθμό λογαριασμού GR25 0172 2570 0052 5709 4743 850  και δικαιούχο ΕΛΚΕ ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και εκδίδεται Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών ή Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών στα στοιχεία του εκπαιδευόμενου ή εταιρείας. Το τιμολόγιο εκδίδεται μόνο κατόπιν συμπλήρωσης της φόρμας αίτησης έκδοσης τιμολογίου.

Στην Αιτιολογία της κατάθεσης του ποσού να αναφέρετε τον Τίτλο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος που επιλέξατε να παρακολουθήσετε.

Επίσης να αποστέλλετε το αντίγραφο της κατάθεσης  στη διεύθυνση  kedvm@teicm.gr

Αποτυχία πληρωμής κάποιας δόσης συνεπάγεται τον αυτόματο αποκλεισμό του υποψηφίου από το υπόλοιπο του προγράμματος, τις εξετάσεις και τη χορήγηση Πιστοποιητικού Παρακολούθησης. Υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς συμμετεχόντων σε ίδιο μάθημα επόμενης περιόδου καταβάλλοντας το ποσό που εκκρεμεί για την εξόφληση των διδάκτρων. Δεν γίνονται επιστροφές διδάκτρων μετά την έναρξη των τμημάτων. Σε περιπτώσεις ομαδικών εγγραφών εργαζομένων υπάρχει η δυνατότητα προσαρμογής των διδάκτρων, έπειτα από συμφωνία με την εταιρεία ή τον φορέα. Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες/φορείς πρέπει να επικοινωνήσουν με το Πρόγραμμα, ώστε να υποβάλουν αίτηση προσφοράς.

Εκπαιδευτής Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε Arduino<< >>Πιστοποίηση Τεχνικών Δικτύων Οπτικών Ινών